frontoffice:LASLOGALEAZZI:
az álmok megvalósításához tudnunk kell, meddig mehetünk el.
Egy balga kérdésnek tűnik:
Capitano meghívására szerintetek mennyi jó magyar forintot kellene összesarcolnunk?
andrijcar:
Idén ünnepli az oldal a 10. születésnapját, ez alkalomból pedig úgy gondoltunk, méltó módon illene megünnepelni magunkat, egymást. Ezért 2009 nyarán, minden bizonnyal júlliusban, születésnapi találkozót szervezünk.
Ez a topik azért nyílik, hogy mindenki elmondhassa ötleteit, elképzeléseit a 'nagy nappal' kapcsolatban.
Szűk fél év van hátra, azonban egy ilyen nagyszabású rendezvényt időben el kell kezdeni szervezni.
Egész napos dologról lenne szó, evéssel-ivással, szórakozással, és természetesen focival.
Páran már tudtok róla, a többiek most tudják meg, hogy előrehaladott tárgyalások folynak egy hármas focitornáról, melyen az acmilan.hu, a hírességek csapata és az AC Milan Yunior Camp edzői csapata venne részt. A helyszín a Vasas stadionja a Fáy utcában. A mérkőzések 45 percesek.
Szeretnénk elcsábítani a videókról jól ismert Tiziano Crudelit is, illetve a csapat jelenlegi edzőjét Carlo Ancelottit. Daniele Massaro részvételéért is harcolunk. A szervezésben nagy segítségünkre van Gianni és Gálházi Laci is (LASLOGALEAZZI), nekik előre is köszönetet mondunk.
Láthatjátok, nagyot álmodunk. Nagy munka lesz a szervezés, ezért minden segítség jól jön. Legyetek aktívak, vállaljatok szerepet a rendezvény létrehozásában.
Ide mindig beírom, ha valaki konkrét dologban tud segíteni:
scavy - busz, szállítás
password - pálinka, bor
Italy:frontoffice:LASLOGALEAZZI:
az álmok megvalósításához tudnunk kell, meddig mehetünk el.
Egy balga kérdésnek tűnik:
Capitano meghívására szerintetek mennyi jó magyar forintot kellene összesarcolnunk?
Én sok mindent megtennék érte... :oops: :)
LASLOGALEAZZI:Italy:frontoffice:LASLOGALEAZZI:
az álmok megvalósításához tudnunk kell, meddig mehetünk el.
Egy balga kérdésnek tűnik:
Capitano meghívására szerintetek mennyi jó magyar forintot kellene összesarcolnunk?
Én sok mindent megtennék érte... :oops: :)
Ha Maldini meglátna téged, minden évben bérletet váltana az
acmilan.hu rendezvényeire.
Ha tavaly, a MILAN TEAM - Média Válogatott meccs utáni vacsorán
Gianni-nál tudtam volna, hogy léteztek, sok AC Milan-nál dolgozó
volt játékosnak, középvezetőnek kérhettem volna el a tel. számát.
Most sokkal könnyebb dolgunk lenne.
Azt, hogy semmi sem lehetetlen, az is bizonyítja, hogy a frissen
nyert BL serleget is elhozták hozzánk. Ezek igen nagy dolgok.
U.i.: 2009. Most az UEFA kupát hozzák?
skovacs:
Állj! Állj!
Két különböző dologról van szó, az egyik a 10. szülinap egybekötve a Fáy-utcai hármastornával, ami nyáron lenne és max. támogatom tintarossa féle számlanyitást, ahol összejöhet az a pénz, mellyel saját ünnepünket tudnánk szponzorálni ( kaja, pia, helyfoglalás stb.) ill. Tiziano Bp-re jövetelét és itt tartózkodását. ( az ő jelenléte a későbbi terveinkhez nagyon fontos )
Ehhez tökéletes a tintarossa által leírt kondíciókkal létrehozott számla, ahová mindannyian eltudjuk utalni a rászánt összeget.
( megjegyzem LASLOGALEAZZI felajánlása a fellépések után netto 50%, akár több 100.000 Ft-ot is hozhat a konyhára, úgyhogy hajrá!)
A másik dolog egy nonprofit szervezet létrehozása ( és ehhez kell a CIB-bank ), a magyar Milan szurkolók jegyhez jutását, esetleges utaztatását ( Milánóba ) elősegítő civil szerveződés, melyet elsősorban a regisztrált tagok hoznának létre ( remélem mielőbb ) és hivatalos kapcsolatban állnánk a klubbal ( itt jön be Tiziano és Massaro ).
Ehhez is szükség van segítségre? ha van olyan ( lehetőleg Milan érzelmű ) ügyvéd ismerősötök, aki jártas a civil szervezetek bejegyeztetésében a bíróságon és hajlandó
( kispénzért ) az alapító okiratot és a bejegyeztetést megcsinálni jelezzétek.
Úgy gondolom a gazdasági részében és az ügyvivői részben vannak kompetens személyek a fórumon, egyedül jogászunk nincs ( kivéve szurker-t,, de ő mostanában nincs jelen és nem Bp-i )
Tehát nagyvonalakban így áll össze az idei terv és csak azért írtam le, hogy ne keverjétek a kettőt.
A második rész még gyerekcipőben jár de, ha ügyesek lennénk 21-én a döntő után akár alakuló gyűlést is lehetne szervezni ( persze ezek csak tervek )
Tintarossa! Nagyon jó lenne, ha a döntőre Milánnal szabaddá tudnátok tenni magatokat és kijönnétek ti is ( nem árt, ha a gazduram is áldását adja a dolgokra ).
Bocs, hogy hosszú voltam, de a tisztánlátás végett nem árt leírni a konkrétumokat.
zlotyi11:
A nonprofit szerveződésben is igyekszek segíteni, főképp az ügyvédi részben. Meglátjuk, ez még a jövő zenéje.
skovacs:zlotyi11:
A nonprofit szerveződésben is igyekszek segíteni, főképp az ügyvédi részben. Meglátjuk, ez még a jövő zenéje.
Lépni kellene abban is, mert az átfutása 2-3 hónap a bíróságon, a megalakulást követően. Nyáron viszont a klubnál senkit nem érsz el és azt gondolom nem kellene még egy évet kidobni az ablakon.
skovacs:
Állj! Állj!
Két különböző dologról van szó, az egyik a 10. szülinap egybekötve a Fáy-utcai hármastornával, ami nyáron lenne és max. támogatom tintarossa féle számlanyitást, ahol összejöhet az a pénz, mellyel saját ünnepünket tudnánk szponzorálni ( kaja, pia, helyfoglalás stb.) ill. Tiziano Bp-re jövetelét és itt tartózkodását. ( az ő jelenléte a későbbi terveinkhez nagyon fontos )
Ehhez tökéletes a tintarossa által leírt kondíciókkal létrehozott számla, ahová mindannyian eltudjuk utalni a rászánt összeget.
( megjegyzem LASLOGALEAZZI felajánlása a fellépések után netto 50%, akár több 100.000 Ft-ot is hozhat a konyhára, úgyhogy hajrá!)
A másik dolog egy nonprofit szervezet létrehozása ( és ehhez kell a CIB-bank ), a magyar Milan szurkolók jegyhez jutását, esetleges utaztatását ( Milánóba ) elősegítő civil szerveződés, melyet elsősorban a regisztrált tagok hoznának létre ( remélem mielőbb ) és hivatalos kapcsolatban állnánk a klubbal ( itt jön be Tiziano és Massaro ).
Ehhez is szükség van segítségre? ha van olyan ( lehetőleg Milan érzelmű ) ügyvéd ismerősötök, aki jártas a civil szervezetek bejegyeztetésében a bíróságon és hajlandó
( kispénzért ) az alapító okiratot és a bejegyeztetést megcsinálni jelezzétek.
Úgy gondolom a gazdasági részében és az ügyvivői részben vannak kompetens személyek a fórumon, egyedül jogászunk nincs ( kivéve szurker-t,, de ő mostanában nincs jelen és nem Bp-i )
Tehát nagyvonalakban így áll össze az idei terv és csak azért írtam le, hogy ne keverjétek a kettőt.
A második rész még gyerekcipőben jár de, ha ügyesek lennénk 21-én a döntő után akár alakuló gyűlést is lehetne szervezni ( persze ezek csak tervek )
Tintarossa! Nagyon jó lenne, ha a döntőre Milánnal szabaddá tudnátok tenni magatokat és kijönnétek ti is ( nem árt, ha a gazduram is áldását adja a dolgokra ).
Bocs, hogy hosszú voltam, de a tisztánlátás végett nem árt leírni a konkrétumokat.
tintarossa:
Beszéltem Milannal, azt mondta, mehet a dolgozói számla. Viszont kérlek, ha utaltok, ne lepődjetek meg, a számlatulaj nem az ACMILAN.HU, hanem szerény személyem, így lehet csak dolgozói számlát nyitni. Természetesen minden utalás visszakereshető lesz, név és számlaszám szerint is, tehát el tudok mindennel számolni az utolsó centig, minden kérdésetekre tudok majd válaszolni, ami a számla és pénzügyeket illeti. A számla megnyitásra került, amint látom az adataim között a számlaszámot, ez kb. 1-1,5 óra, azonnal közzé teszem. Mindenkit megkérnék, ha utal erre a számlára, a közleménybe a nicknevét tegye bele. Köszönöm.
:)
Donzee:skovacs:
Állj! Állj!
Két különböző dologról van szó, az egyik a 10. szülinap egybekötve a Fáy-utcai hármastornával, ami nyáron lenne és max. támogatom tintarossa féle számlanyitást, ahol összejöhet az a pénz, mellyel saját ünnepünket tudnánk szponzorálni ( kaja, pia, helyfoglalás stb.) ill. Tiziano Bp-re jövetelét és itt tartózkodását. ( az ő jelenléte a későbbi terveinkhez nagyon fontos )
Ehhez tökéletes a tintarossa által leírt kondíciókkal létrehozott számla, ahová mindannyian eltudjuk utalni a rászánt összeget.
( megjegyzem LASLOGALEAZZI felajánlása a fellépések után netto 50%, akár több 100.000 Ft-ot is hozhat a konyhára, úgyhogy hajrá!)
A másik dolog egy nonprofit szervezet létrehozása ( és ehhez kell a CIB-bank ), a magyar Milan szurkolók jegyhez jutását, esetleges utaztatását ( Milánóba ) elősegítő civil szerveződés, melyet elsősorban a regisztrált tagok hoznának létre ( remélem mielőbb ) és hivatalos kapcsolatban állnánk a klubbal ( itt jön be Tiziano és Massaro ).
Ehhez is szükség van segítségre? ha van olyan ( lehetőleg Milan érzelmű ) ügyvéd ismerősötök, aki jártas a civil szervezetek bejegyeztetésében a bíróságon és hajlandó
( kispénzért ) az alapító okiratot és a bejegyeztetést megcsinálni jelezzétek.
Úgy gondolom a gazdasági részében és az ügyvivői részben vannak kompetens személyek a fórumon, egyedül jogászunk nincs ( kivéve szurker-t,, de ő mostanában nincs jelen és nem Bp-i )
Tehát nagyvonalakban így áll össze az idei terv és csak azért írtam le, hogy ne keverjétek a kettőt.
A második rész még gyerekcipőben jár de, ha ügyesek lennénk 21-én a döntő után akár alakuló gyűlést is lehetne szervezni ( persze ezek csak tervek )
Tintarossa! Nagyon jó lenne, ha a döntőre Milánnal szabaddá tudnátok tenni magatokat és kijönnétek ti is ( nem árt, ha a gazduram is áldását adja a dolgokra ).
Bocs, hogy hosszú voltam, de a tisztánlátás végett nem árt leírni a konkrétumokat.
Először is gratulálok, remélem a huszadikat is ilyen jó közösségben érhetjük meg.
Külön köszönet a modiknak!
A szervezésben részt venni sajnos nem tudok, nem vagyok az országban, viszont egy kisebb összeggel tudom segíteni a rendezvényt.
A nonprofit szervezetről. Minél előbb alakul meg, annál hamarabb lehet 1%-ot felajánlani. (Ez a pillanatnyi szabályzás szerint az alapítástól számított két év.)
Azt hiszem, jópáran ajánlanák fel, innen a fórumról, ami hosszú távon segíthetné a működési költségek biztosítását.
A civil szervezet menedzselésében viszont nagyon szívesen vállalok részt, akár kapcsolatrendszeremen keresztül. (szponzorszerzés, pályázatok).
Ha ezek közül bármelyik érdekes, keressetek privátban, ha tudok, segítek.
Ha tehetem, szabaddáteszem magam, és hazautazok, hogy a bulin részt vehessek..
zlotyi11:Donzee:skovacs:
Állj! Állj!
Két különböző dologról van szó, az egyik a 10. szülinap egybekötve a Fáy-utcai hármastornával, ami nyáron lenne és max. támogatom tintarossa féle számlanyitást, ahol összejöhet az a pénz, mellyel saját ünnepünket tudnánk szponzorálni ( kaja, pia, helyfoglalás stb.) ill. Tiziano Bp-re jövetelét és itt tartózkodását. ( az ő jelenléte a későbbi terveinkhez nagyon fontos )
Ehhez tökéletes a tintarossa által leírt kondíciókkal létrehozott számla, ahová mindannyian eltudjuk utalni a rászánt összeget.
( megjegyzem LASLOGALEAZZI felajánlása a fellépések után netto 50%, akár több 100.000 Ft-ot is hozhat a konyhára, úgyhogy hajrá!)
A másik dolog egy nonprofit szervezet létrehozása ( és ehhez kell a CIB-bank ), a magyar Milan szurkolók jegyhez jutását, esetleges utaztatását ( Milánóba ) elősegítő civil szerveződés, melyet elsősorban a regisztrált tagok hoznának létre ( remélem mielőbb ) és hivatalos kapcsolatban állnánk a klubbal ( itt jön be Tiziano és Massaro ).
Ehhez is szükség van segítségre? ha van olyan ( lehetőleg Milan érzelmű ) ügyvéd ismerősötök, aki jártas a civil szervezetek bejegyeztetésében a bíróságon és hajlandó
( kispénzért ) az alapító okiratot és a bejegyeztetést megcsinálni jelezzétek.
Úgy gondolom a gazdasági részében és az ügyvivői részben vannak kompetens személyek a fórumon, egyedül jogászunk nincs ( kivéve szurker-t,, de ő mostanában nincs jelen és nem Bp-i )
Tehát nagyvonalakban így áll össze az idei terv és csak azért írtam le, hogy ne keverjétek a kettőt.
A második rész még gyerekcipőben jár de, ha ügyesek lennénk 21-én a döntő után akár alakuló gyűlést is lehetne szervezni ( persze ezek csak tervek )
Tintarossa! Nagyon jó lenne, ha a döntőre Milánnal szabaddá tudnátok tenni magatokat és kijönnétek ti is ( nem árt, ha a gazduram is áldását adja a dolgokra ).
Bocs, hogy hosszú voltam, de a tisztánlátás végett nem árt leírni a konkrétumokat.
Először is gratulálok, remélem a huszadikat is ilyen jó közösségben érhetjük meg.
Külön köszönet a modiknak!
A szervezésben részt venni sajnos nem tudok, nem vagyok az országban, viszont egy kisebb összeggel tudom segíteni a rendezvényt.
A nonprofit szervezetről. Minél előbb alakul meg, annál hamarabb lehet 1%-ot felajánlani. (Ez a pillanatnyi szabályzás szerint az alapítástól számított két év.)
Azt hiszem, jópáran ajánlanák fel, innen a fórumról, ami hosszú távon segíthetné a működési költségek biztosítását.
A civil szervezet menedzselésében viszont nagyon szívesen vállalok részt, akár kapcsolatrendszeremen keresztül. (szponzorszerzés, pályázatok).
Ha ezek közül bármelyik érdekes, keressetek privátban, ha tudok, segítek.
Ha tehetem, szabaddáteszem magam, és hazautazok, hogy a bulin részt vehessek..
Mindenképpen szükség lenne ilyen irányú tapasztalatokra is. Tényleg jó lenne egy közös topic vagy levlista ahol erről tudunk beszélgetni, mert ez itt egy picit OFF. Itt most szervezzük a másik programot, ezt meg tegyük külön vágányra.
Donzee:zlotyi11:Donzee:skovacs:
Állj! Állj!
Két különböző dologról van szó, az egyik a 10. szülinap egybekötve a Fáy-utcai hármastornával, ami nyáron lenne és max. támogatom tintarossa féle számlanyitást, ahol összejöhet az a pénz, mellyel saját ünnepünket tudnánk szponzorálni ( kaja, pia, helyfoglalás stb.) ill. Tiziano Bp-re jövetelét és itt tartózkodását. ( az ő jelenléte a későbbi terveinkhez nagyon fontos )
Ehhez tökéletes a tintarossa által leírt kondíciókkal létrehozott számla, ahová mindannyian eltudjuk utalni a rászánt összeget.
( megjegyzem LASLOGALEAZZI felajánlása a fellépések után netto 50%, akár több 100.000 Ft-ot is hozhat a konyhára, úgyhogy hajrá!)
A másik dolog egy nonprofit szervezet létrehozása ( és ehhez kell a CIB-bank ), a magyar Milan szurkolók jegyhez jutását, esetleges utaztatását ( Milánóba ) elősegítő civil szerveződés, melyet elsősorban a regisztrált tagok hoznának létre ( remélem mielőbb ) és hivatalos kapcsolatban állnánk a klubbal ( itt jön be Tiziano és Massaro ).
Ehhez is szükség van segítségre? ha van olyan ( lehetőleg Milan érzelmű ) ügyvéd ismerősötök, aki jártas a civil szervezetek bejegyeztetésében a bíróságon és hajlandó
( kispénzért ) az alapító okiratot és a bejegyeztetést megcsinálni jelezzétek.
Úgy gondolom a gazdasági részében és az ügyvivői részben vannak kompetens személyek a fórumon, egyedül jogászunk nincs ( kivéve szurker-t,, de ő mostanában nincs jelen és nem Bp-i )
Tehát nagyvonalakban így áll össze az idei terv és csak azért írtam le, hogy ne keverjétek a kettőt.
A második rész még gyerekcipőben jár de, ha ügyesek lennénk 21-én a döntő után akár alakuló gyűlést is lehetne szervezni ( persze ezek csak tervek )
Tintarossa! Nagyon jó lenne, ha a döntőre Milánnal szabaddá tudnátok tenni magatokat és kijönnétek ti is ( nem árt, ha a gazduram is áldását adja a dolgokra ).
Bocs, hogy hosszú voltam, de a tisztánlátás végett nem árt leírni a konkrétumokat.
Először is gratulálok, remélem a huszadikat is ilyen jó közösségben érhetjük meg.
Külön köszönet a modiknak!
A szervezésben részt venni sajnos nem tudok, nem vagyok az országban, viszont egy kisebb összeggel tudom segíteni a rendezvényt.
A nonprofit szervezetről. Minél előbb alakul meg, annál hamarabb lehet 1%-ot felajánlani. (Ez a pillanatnyi szabályzás szerint az alapítástól számított két év.)
Azt hiszem, jópáran ajánlanák fel, innen a fórumról, ami hosszú távon segíthetné a működési költségek biztosítását.
A civil szervezet menedzselésében viszont nagyon szívesen vállalok részt, akár kapcsolatrendszeremen keresztül. (szponzorszerzés, pályázatok).
Ha ezek közül bármelyik érdekes, keressetek privátban, ha tudok, segítek.
Ha tehetem, szabaddáteszem magam, és hazautazok, hogy a bulin részt vehessek..
Mindenképpen szükség lenne ilyen irányú tapasztalatokra is. Tényleg jó lenne egy közös topic vagy levlista ahol erről tudunk beszélgetni, mert ez itt egy picit OFF. Itt most szervezzük a másik programot, ezt meg tegyük külön vágányra.
Ha szükséges, én tudok ehhez fórumfelületet biztosítani, de akkor aki ott beszélgetni akar, annak ismét regisztrálnia kell... :roll:
Talán egyszerűbb lenne, ha megkérnénk a modikat rá, hogy itt nyissanak ennek egy topicot.
Szóval, kedves modik.. :lol: 8)
andrijcar:
A topikot megnyitó hozzászóláshoz folyamatosan beteszem azokat, akik konkrét segítséget tudnak nyújtani a lebonyolításban. A pénzbeli támogatás ide nem kerül be.
Bármilyen segítség jól jöhet.
Mire gondolok.
Valaki családi vállalkozásban pólókat készít. jelzi ezt itt a fórumon, és esetleg megbeszéljük, hogy csináltatunk emlékpólót a szülinapra.
Valaki zöldség-gyümülcsöst üzemeltet. Akad 10 kg gyümölcs, amivel hozzájárulna a naphoz.
Édesapja, testvére, nagybácsija labdákat varr. Két bogyót tud hozni a focira.
Milan ereklyéi vannak, amiből csinálhatunk egy kisebb kiállítást.
stb
Bármilyen ötlet jól jöhet.
sINTER:andrijcar:
A topikot megnyitó hozzászóláshoz folyamatosan beteszem azokat, akik konkrét segítséget tudnak nyújtani a lebonyolításban. A pénzbeli támogatás ide nem kerül be.
Bármilyen segítség jól jöhet.
Mire gondolok.
Valaki családi vállalkozásban pólókat készít. jelzi ezt itt a fórumon, és esetleg megbeszéljük, hogy csináltatunk emlékpólót a szülinapra.
Valaki zöldség-gyümülcsöst üzemeltet. Akad 10 kg gyümölcs, amivel hozzájárulna a naphoz.
Édesapja, testvére, nagybácsija labdákat varr. Két bogyót tud hozni a focira.
Milan ereklyéi vannak, amiből csinálhatunk egy kisebb kiállítást.
stb
Bármilyen ötlet jól jöhet.
Ha megy szabolcsi fórumtag,akkor szívesen küldök vele x kiló húsipari terméket....(egyszóval kolbászt....mivel a család ezzel is foglalkozik) Persze,ha éppen megtudom oldani,hogy pont,akkor csináljanak,és legyen olyan fórumozó,aki megy a környékről(Tutu,Santos),valamint bevállalja,hogy elviszi....(a választék egyébként,mint látjátok nem túl bőséges,mivel a nyári meleg,és a könnyen való romlandóság miatt,olyankor,szinte csak kolbászt készítünk,amit vagy megsütnétek,vagy a kockázatok elkerülése végett,füstölnénk nektek) Más,így hírtelen nem jut eszembe,mivel,abban az időszakban még meggyet tudnék küldeni,szinte korlátlan mennyiségben,de annak nem tudom,hogy mennyire vennétek hasznát. Nagyon sok rendes tag van itt,úgyhogy,ha szükségetek van rám,akkor én is szívesen segítek,amiben tudok. Ha pedig mégis aztmondjátok,hogy kösz,de a te segítséged inkább ne,akkor elfogadom azt is....
A beküldéshez be kell jelentkezni.